Wdrożenia i obsługa
systemów informatycznych

Po przygotowaniu systemu informatycznego konieczne jest jeszcze jego wdrożenie. Jeśli ma być w pełni funkcjonalny, musimy odpowiednio zaimplementować go w środowisku oraz przystosować do działania. Przy okazji upewniamy się, że został prawidłowo wykonany i może być z powodzeniem wykorzystywany przez uprawnione osoby. Czas trwania tego procesu jest zależny od wielu czynników, m.in. wielkości firmy, rodzaju oprogramowania czy aktualnej infrastruktury IT w przedsiębiorstwie.

Aktualizacja i rozbudowa

Dodatkowo oferujemy możliwość aktualizacji oraz rozbudowy wdrożonego systemu. Dzięki temu da się go w każdej chwili dostosować do potrzeb rozwijającego się przedsiębiorstwa oraz aktualnej sytuacji na rynku, aby firma mogła nadążać za trendami i nie pozostawała w tyle za konkurencją.

Oprogramowania na zamowienie

Etapy
wdrożenia

Uruchomienie systemu

Zespół specjalistów przekazuje gotowe oprogramowanie, odpowiednio je przygotowując, tak by Klient sprawnie mógł uzyskać do niego pełny dostęp. Uważnie wszystko nadzorujemy, mając na względzie to, by całość przebiegła szybko i bezproblemowo.

Szkolenie dla pracowników

Po wdrożeniu niektórych systemów konieczne może być przeszkolenie pracowników z obsługi aplikacji.
Nasi specjaliści dokładnie omawiają wszystkie funkcje oprogramowania, wyczerpująco odpowiadają na pytania oraz rozwiewają ewentualne wątpliwości.

Oddanie i utrzymanie systemu

Kiedy mamy pewność, że oprogramowanie może już być z powodzeniem wykorzystywane w praktyce, dajemy Klientowi pełny dostęp do wszystkich jego funkcji. Przy tym stale nadzorujemy jego działanie oraz przygotowujemy stosowne raporty. Do tego zapewniamy kompleksowe wsparcie powdrożeniowe.
Gwarantujemy niezbędną asystę techniczną w razie ewentualnych problemów, tak aby możliwe było jak najszybsze ich rozwiązanie.