O marce CogniBe

Firma CogniBe (wcześniej ReeWise) powstała, aby połączyć pasję do nowoczesnych technologii, z potrzebą automatyzacji procesów i analityki danych we współczesnym biznesie. Żyjemy z wdrażania rozwiązań, które dają naszym klientom możliwości zmiany sposobu działania i dopasowania go do potrzeb XXI w., przy jednoczesnym zwiększeniu potencjału ich biznesu.

CogniBe została założona w 2012 roku. Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa biznesowego i informatycznego w obszarach automatyzacji procesów biznesowych i analityki. Nasze doświadczenie obejmuje ponad 90 zrealizowanych projektów.

Nasz zespół, to połączenie wieloletniego doświadczenia w pracy z międzynarodowymi korporacjami w kraju i za granicą. To młodzieńcza pasja odkrywania i wykorzystywania możliwości najnowocześniejszych technologii informatycznych, w świecie biznesu.

Działamy w obszarze analityki biznesowej oraz inteligentnej automatyzacji procesów.

Automatyzacja

Wirtualny pracownik dla Twojej firmy oraz roboty

Analityka

Analityka danych, odkrywanie trendów, szukanie wzorców zachowań i preferencji klienta

Szkolenia

Podnoszenie kompetencji własnego zespołu w zakresie projektowania i wdrażania robotów

Roboty

Właściwe wykorzystanie nowoczesnych technik robotyzacji i automatyzacji środowiska pracy biurowej

Technologie w CogniBe

Robotic Process Automation (RPA)

Robotyzacja procesów biznesowych (RPA - robotic process automation) czyli wykorzystania specjalistycznego oprogramowania komputerowego w celu wykonywania zaprogramowanych, powtarzalnych cykli zadań w zakresie jednego lub wielu systemów środowiska IT. Roboty tego typu naśladują pracę wykonywaną przez jednego (lub wielu) pracowników korzystając z tych samych metod dostępu do danych oraz interfejsów użytkownika. Rozwiązania te nie wymagają ingerencji w istniejący ecosystem IT firmy co znacznie zmniejszają koszty i skracają czas wdrożenia.

Analityka danych

W obszarze tym istnieje paleta aplikacji umożliwiająca tworzenie szerokiej gamy rozwiązań począwszy od definiowania zaawansowanych metod raportowania, analizy oraz wizualizacji wyników, aż po tworzenie modeli i prognoz statystycznych w celu przewidzenia potencjalnych sytuacji w przyszłości. Szeroka oferta producentów oprogramowania umożliwia dobranie najlepszego rozwiązania w zależności od potrzeb i możliwości klienta. Połączenie rozwiązań z zakresu automatyzacji procesów (RPA) z wbudowaną analityką tych procesów pozwala klientom na zidentyfikowanie kroków poprawiających kluczowe parametry firmy.

Voice-boty i Chat-boty

Wykorzystania oprogramowania do komunikacji między człowiekiem i maszyną w języku użytkownika w oparciu o technologię Natural Language Processing (NLP). Technologia NLP umożliwia interpretację zwrotów i sekwencji w języku pytającego oraz odpowiedzi w tym samym języku w oparciu o zdefiniowane algorytmy i skrypty komunikacyjne. W obszarze tym proponujemy rozwiązania do komunikacji tekstowej (chat-boty) współpracujące z współczesnymi komunikatorami, wspierające obsługę klienta na portalach klienckich itp. Dodatkowo oferujemy rozwiązania do komunikacji głosowej (Voice-boty) zastępujące tradycyjne rozwiązania IVR lub umożliwiające interakcję z urządzeniami za pomocą głosu.

Digitalizacja dokumentów oraz przetwarzanie obrazu

Digitalizacja dokumentów z wykorzystaniem technik OCR (od ang. optical character recognition) służy do rozpoznawania znaków i całych tekstów w plikach graficznych. Rozwiązania tego typu wykorzystują znaczniki, opisy oraz specjalistyczne biblioteki danych w celu identyfikacji oraz kategoryzacji treści graficznych. Połączenie technik OCR z rozwiązaniami RPA pozwala na wprowadzenie do obiegu danych pobieranych automatycznie z dokumentów w formie graficznej (skan faktury, dokument formatu pdf. itp.). Znacznie przyspiesza to tempo pracy oraz zwiększa niezawodność zebranych danych.

Automatyzacja ciągów procesowych

Techniki zarządzania procesami tzw. BPM / BPA (Business Process Management / Automation) zajmują się wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania do zarządzania całymi ciągami zadań, wymuszając wykonanie odpowiednich kroków przez użytkowników wg zadanej sekwencji procesu, modelowania i optymalizacji przepływu zadań w obsługiwanym procesie oraz monitorowania parametrów takiego procesu. Systemy BPM umożliwiają połączenie zadań wykonywanych przez roboty, aktywności wykonywanych przez pracowników oraz interakcji wbudowanej w systemach klienta w jeden płynny ciąg zdarzeń.

Branże w jakich się poruszamy

Oto kilka przykładów automatyzacji procesów w różnych dziedzinach działalności biznesowej:

  • Finanase/Księgowość
  • Kadry / Płace
  • Audyt / Kontrola / Bezpieczeństwo
  • Produkcja / Dystrybucja / Magazyn
  • IT / Telekomunikacja / Administracja
  • Operacje transakcyjne
  • Sprzedaż / Marketing
  • Bankowość / Ubezpieczenia

Dlaczego RPA?

Wprowadzenie rozwiązań z zakresu automatyzacji procesów biznesowych, niesie ze sobą bezsprzeczne korzyści, zarówno dla pracodawców, jak i dla pracowników. Właściwe wykorzystanie nowoczesnych technik robotyzacji i automatyzacji środowiska pracy biurowej, pozwala firmom uzyskać przewagę konkurencyjną i otwiera wiele nowych możliwości rozwoju.

RPA 6

Nasze produkty

Mamy na koncie wiele udanych realizacji. Z naszych usług skorzystały liczne znane firmy i organizacje. Zobacz z kim współpracowaliśmy i dołącz do grona Naszych Klientów.

eTrolley - produkt

Mobilna aplikacja usprawniająca robienie zakupów, ułatwiająca wiele związanych z tym czynności.

Help Doctor - produkt

Help Doctor

Mobilna aplikacja usług medycznych dla pacjentów.

FinCredit - produkt

FinCredit

System przeznaczony do obsługi i sprzedaży produktów finansowych, oparty na technologii Blockchain.

ręka dotykająca niewidzialną tarczę

eGDPRBay

System, który wspomaga zarządzanie danymi osobowymi przetwarzanymi w procesach biznesowych w organizacji.